سلول های بنیادی درمان: انعطاف پذیر خود را بیشتر از ما فکر می کنیم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی درمان: انعطاف پذیر خود را بیشتر از ما فکر می کنیم

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، نیاز به درمان موثر برای کنترل پیشرفت بیماری، اگر عملکرد کلیه طور کامل از دست، بیمار باید دیالیز را به مواد سمی از خون تخلیه. با توسعه تکنولوژی پزشکی، کارشناسان بررسی قرار داده اند سلول های بنیادی است که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ما فکر می کنیم.

سلول های بنیادی درمان

سلول های بنیادی درمان یکی از درمان های پیشرفته ترین برای نارسایی کلیه است، مردم ترجیح می دهند به این درمان برای تعمیر کلیه آسیب دیده، چرا که بدون ضربه و یا عوارض جانبی. در مقایسه با دیالیز، سلول های بنیادی درمان بهبود یافته است گزینه است.

انعطاف پذیری بیشتر از ما فکر می کنیم

مردم محل سلول های بنیادی گزینه به دلیل توانایی های خود را، یک نوآوری در زمینه پزشکی است، آن را دارای دو ظرفیت: بازسازی و بازیابی. سلول های بنیادی از مغز استخوان جدا شده و سلول های پیوندی آسیب کلیه ها ناشی می شود. هنگامی که سلول های بنیادی وارد آسیب کلیوی، آنها تولید سلول های که کار به ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی است. در این مورد، سلول های ذاتی کلیه به تعمیر، و بهبود عملکرد کلیه.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آن مهم است برای انتخاب درمان مناسب است، ما به شما توصیه درمان زود هنگام در صورتی که این بیماری است.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی، می توانید پیام را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت، متخصص توصیه، و دکتر مشکلات شما پاسخ .





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: